„Girinuko“ darželinukų piešta pasaka pristatyta tarptautiniame projekte

„Pasakos turi būti neatsiejama vaikų kasdienybės dalimi, ypač šiandieniniame greitame gyvenimo tempe“, – sako Alytaus lopšelio-darželio „Girinukas“ ikimokyklinio ugdymo auklėtoja metodininkė Alina Gidevič.

Nors įvairūs vaidmenų žaidimai ir pasakos vaikams – kasdienis ir įprastas dalykas pedagogės darbe, tačiau net du metus trukęs ir ką tik pasibaigęs tarptautinis projektas „Tradicijos ir inovacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigose“, kuriame ji dalyvavo, dar kartą leido įsitikinti pasakų svarba šiuolaikinių vaikų ugdymui, saviraiškai, kūrybiškumo skatinimui.

Dalyvauti ar ne projekte „Tradicijos ir inovacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigose“, ji tikino, ilgai nesvarsčiusi, nes iš aplinkinių sulaukė didelio palaikymo, be to įžvelgė jame gvildenamos pasakų temos aktualumą, ji praversianti dirbant su vaikais.

„Džiaugiuosi, kad dalyvavau šiame projekte, sužinojau daug naujo, pasisėmiau idėjų. Nesvarbu, kad projektas oficialiai pasibaigė, norėčiau jį tęsti ir pasakos žanrą populiarinti savo darželyje“, – sakė A. Gidevič. Ji jau svarstanti į „Girinuką“ pasikviesti senolę, kuri vaikams pasektų tikrą dzūkišką pasaką, ateityje sukurti pasaką, į kūrybos procesą įtraukiant kitų grupių auklėtojas, vaikų tėvus.

Dalyvaujant projekte „Tradicijos ir inovacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigose“ viena iš praktinių užduočių buvo paruošti pasaką. Į pagalbą auklėtoja Alina pasikvietė savo ugdytinius – grupės „Boružėlės“ vaikus, kurie pasaką patys ne tik sukūrė, bet nupiešė.

Pasakojimo „Boružėlės kelionė pas draugus“ centre atsidūrė Alytaus miestas, o jo herojais tapo boružėlės. „Mes pedagogai šiandien esame įsprausti į tam tikrus ugdymo programos rėmus ir vaikams galime skirti laiko tiek, kiek galime. Kurdami pasaką su vaikais turėjome labai kokybišką, produktyvų, išskirtinį ir kūrybišką laiką, kuo labai džiaugiuosi“, – pažymėjo A. Gidevič ir patikino, jog šis projektas – tikrai nepaskutinis, kuriame ji dalyvavo: Esu iš tų žmonių, kurie nemėgsta monotonijos, negali būti vienoje vietoje ir vis ieško kažko naujo“.

ERASMUS+KA2 Inovacijų kūrimo Strateginių partnerysčių projekto „Tradicijos ir inovacijos ikimokyklinio ugdymo įstaigose“ tikslas – suteikti bei pagerinti vaikų, kurie lanko priešmokyklinio ugdymo įstaigas, ir auklėtojų, pagrindines ir horizontaliąsias per tradicinių pasakų sekimą ir palyginimą bei stiprinti ikimokyklinio ugdymo ir vaikų šeimų bendradarbiavimą vaiko ugdymo procese.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *