Klientų aptarnavimo centras „Mano Alytus“ mini vienerių metų sukaktį

Klientų aptarnavimo centrui „Mano Alytus“ – vieneri. Pirmąjį gimtadienį mininčio centro kolektyvą šiandien pasveikino Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis ir vicemeras Bronius Bieliauskas.

„Mūsų komandos idėja įkurti šį klientų aptarnavimo centrą pasiteisino. Per metus jame apsilankė daugiau nei 5 tūkst. klientų. Šiandien mes svarstome, kaip galime paraginti dar daugiau žmonių čia ateiti arba kaip sukurti elektroninio aptarnavimo sistemą. Ši sistema leistų žmonėms visas paslaugas gauti neišėjus iš namų – pakeisti mokėtojo kodą, savininko asmens duomenis, apmokėti sąskaitas ir t. t.

Elektroninio aptarnavimo sistemos diegimo projektą esame pateikę Inovacijų ministerijai. Tikimės, kad šio projekto įgyvendinimui pavyks gauti finansavimą, tad ateityje nekilnojamojo turto Alytuje turintys, tačiau užsienyje gyvenantys alytiškiai galės internetu apmokėti sąskaitas“, – mintimis apie Klientų aptarnavimo centro ateities planus dalijosi Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis.

Miesto vadovo teigimu, kol kas alytiškiai nenori atsisakyti popierinių sąskaitų. Šių sąskaitų pristatymas paštu vienam paslaugų gavėjui atsieina apie 1 Eur.

„Mes suprantame, kad vyresnio amžiaus žmonėms kur kas patogiau yra gauti popierines sąskaitas, tačiau jaunesniems gyventojams, kurie naudojasi informacinėmis technologijomis, nėra sudėtinga apmokėti elektroniniu būdu gautą sąskaitą. Per pastaruosius metus apie 10 proc. gyventojų atsisakė popierinių sąskaitų. Tokie rezultatai džiugina, tačiau norėtųsi dar didesnių jų atsisakančiųjų skaičių. Klientų aptarnavimo centras veikia dar tik vienerius metus, tad viskas dar ateityje“, – teigė savivaldybės meras.

Pasak UAB „Alytaus šilumos tinklai“ komercijos direktorės Kristinos Pivarauskienės, vienerius metus veikiančio Klientų aptarnavimo centro „Mano Alytus“ veikla sklandi, o čia užsukantys klientai yra patenkinti paslaugų kokybe. Tiesa, daugelis atvykstančiųjų tikisi čia išspręsti ir su elektros tiekimo paslaugomis susijusius klausimus, deja, to, anot K. Pivarauskienės, padaryti šiame centre negalima, nes tai nėra šios įstaigos aptarnavimo sritis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *