Jau rugsėjį alytiškiai sąskaitas už kai kurias komunalines paslaugas gaus viename voke, o vėlyvą rudenį Alytaus miesto centre, buvusiose Pedagoginės-psichologinės tarnybos patalpose, turėtų pradėti veikti ir bendras klienų aptarnavimo centras. Tikimasi, kad iki metų pabaigos galėtų startuoti ir bendra internetinė klientų aptarnavimo platforma.
Siekdamos taupyti sąskaitų siuntimo išlaidas, pečius surėmė trys įstaigos – „Alytaus šilumos tinklai“, „Dzūkijos vandenys“ ir „Alytaus regiono atliekų tvarkymo centras“. Anksčiau prie projekto „Mano Alytus“ prisidėti ketino ir „Alytaus butų ūkis“, tačiau ilgainiui įstaiga šių planų atsisakė.
Šis projektas išskaidytas į tris etapus: sąskaitos klientams – viename voke, vėliau planuojama įkurti klientų aptarnavimo centrą, o galiausiai bus sukurta ir bendra savitarnos svetainė. Projekto esmė – lėšų taupymas sąskaitas siunčiant viename voke, mat pašto pristatymo išlaidos gerokai išaugo, ženkliai padidėjo „Lietuvos pašto“ įkainiai. Taip pat siekiama ir aukštesnės klientų aptarnavimo kultūros ir kad vartotojams būtų kuo patogiau.
„Pirmasis projekto etapas startuoja jau rugsėjį. Tai reiškia, kad klientai trijų minėtų įstaigų sąskaitas už rugpjūtį viename voke gaus jau rugsėjo mėnesį. Alytaus regiono atliekų tvarkymo centras savo sąskaitas siunčia kartą per metus, tad šįkart voke bus tik dvi sąskaitos. Gavę sąskaitas viename voke vartotojai jas apmokėti galės taip pat, kaip ir ankščiau – „Perlo“ terminaluose, prekybos centrų kasose ar per elektroninę bankininkystę. Tačiau svarbiausia žinia yra ta, jog sąskaitas apmokėti klientai labai patogiai galės internetu „Viena sąskaita“ platformoje. Apmokant „Alytaus šilumos tinklai“, „Dzūkijos vandenys“ ir „Alytaus regiono atliekų tvarkymo centras“ sąskaitas šioje platformoje nebus taikomi jokie administravimo mokesčiai.
Planuojama, jog klientų aptarnavimo centras įsikurs Alytaus miesto centre, Pulko g. 1. Jame dirbs darbuotojų iš kiekvienos įstaigos, tad gyventojams nebereikės važiuoti į kiekvienos būstinę atskirai. Tikimasi, kad centras veikti pradės dar lapkritį.
Bendroje savitarnos svetainėje taip pat bus galima savarankiškai sutvarkyti daugybę reikalų – internetu užsisakyti įvairias paslaugas, sudaryti sutartis, parašyti prašymą, užsisakyti pažymą. Taip pat bus galima apmokėti sąskaitas. Manoma, kad sėkmės atveju ši svetainė veikti galėtų pradėti dar iki šių metų pabaigos, nors iš tiesų reikia atlikti daugybę sudėtingų programavimo procesų, susieti duomenis, todėl tiksliai pasakyti, kada šis procesas bus baigtas, yra sudėtinga“, – pasakojo „Alytaus šilumos tinklų“ komercijos direktorė Kristina Pivarauskienė.