Alytus laukia ir laukiasi – jauki reklaminė kampanija pristato didžiuosius Lietuvos kultūros sostinės renginius

Alytus laukia ir laukiasi – tokią žinutę siunčia svarbiausius Alytaus – Lietuvos kultūros sostinės 2022 (ALKS 2022) renginius pristatanti reklaminė kampanija #LaukimasSujungia.
Žmogus nuolat kažko laukia – šiltesnio oro, šventės, susitikimo su draugais, autobuso ar kitų dalykų. Laukiame ir su pasauliu norinčios susipažinti naujos gyvybės. Siekdami sujungti svarbiausius ir didžiausius šiemet Lietuvos kultūros sostinėje Alytuje vyksiančius renginius, „Alytus 2022“ organizatoriai panaudojo laukimo tematiką ir sukūrė išskirtinę, jaukią reklaminę kampaniją #LaukimasSujungia.

8 didžiuosius ALKS 2022 renginius – Dizaino savaitę, Kaimynų dieną Sveikatos take, Alytaus miesto šventę „Dzūkija sujungia“, Didįjį klasiokų susitikimą, festivalį „Jotvos vartai“, kultūrinę ekspediciją „Žemyn upe Alytus–Kaunas“, senjorų sąskrydį „Senjorų/bobų vasara“ bei Žaliąją vakarienę – pristato išskirtinai tik iš Alytaus kilusios besilaukiančios moterys.
Kaip prasitarė fotosesijos dalyvės, joms tai buvo įsimintinas ir labai įdomus potyris.

„Buvo taip gera atstovauti savo mylimam miestui Alytui tokiame gražiame ir prasmingame projekte kaip šis! O dar kuomet galėjau dalyvauti ne viena, o su savo „kruopyte“, kol kas gyvenančia mano pilvelyje, jausmai buvo ypač gilūs, o pasididžiavimo jausmas dvigubai didesnis!“ – mintimis dalijosi alytiškė Samanta Ivanauskienė, įsiamžinusi „Jotvos vartus“ ir Kaimynų dieną pristatančiose fotografijose.

Įgyvendinant reklaminę kampaniją, sulaukta ir malonių sutapimų.

Alytų ir Kauną sujungsiančios kultūrinės ekspedicijos Nemunu „Žemyn upe Alytus–Kaunas“ fotografijoje įsiamžinusi alytiškė Aurelija Švedkauskė yra gimusi Kaune. „Įsijausti į fotosesiją nebuvo sudėtinga, kadangi čia visata netikėtai man parinko artimą tematiką. Nors augau Alytuje, bet taip sutapo, kad gimiau Kaune ir kaip tik tuo metu, kai vyko fotosesija, pradėjau lankyti nėščiųjų baseiną, todėl visada juokauju, kad niekas nevyksta veltui“, – šypsosi Aurelija.

Kūrybinis procesas sukėlė daug teigiamų emocijų ir jame dalyvavusioms nėščiosioms, ir visai kūrybinei komandai. „Įsitraukti į miestui svarbius metus ir būti jų dalimi dar labiau įprasmino patį kūrybiškai kultūrinį procesą. Turėjome ir dvejonių, ar tikrai rasime aštuonias nėštukes, ar sukurti galutiniai įvaizdžiai patiks ir joms, ar pavyks tai, ką suplanavome. Galiu pasakyti tik viena: pavyko geriau nei tikėjomės, tikimės, kad patiks ir jums”, – sakė ALKS 2022 komunikacijos koordinatorė Agnė Grigaliūnaitė.

ALKS 2022 organizatoriai dėkoja visoms reklaminėje kampanijoje dalyvauti sutikusioms alytiškėms – Samantai Ivanauskienei, Rimai Deimantavičienei, Kristinai Barbuškienei , Evelinai Matijoškienei, Aurelijai Švedkauskei, Agnei Platūkienei, Vitalijai Paškevičienei, Jūratei Dagilytei-Caserta, gausiai kūrybinei komandai – Livitai Žvaliauskaitei, Karolinai Venciutei, Gintarei Markevičienei, Ingai Balsiukevičienei, Agnei Grigaliūnaitei, Inesai Pilvelytei, Vidai Grišmanauskienei, Gabrielei Balčiūnaitei, Dovilei Svirskei bei parama fotosesijoms prisidėjusiems ir nuoširdžiai idėją palaikiusiems: floristikos salonui „Florus“, Birutei Naruševičienei, Alytaus sporto ir rekreacijos centrui, Alytaus kraštotyros muziejui, Alytaus miesto teatrui, V. Minkelio firmai „Helionas“.

ALKS2022 informacija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *