Kaip efektyviai stiprinti dubens raumenis?

Žmogaus kūnas turi daugiau nei 600 įvairaus dydžio ir formų raumenų, kurie kasdien dirba tam, jog galėtume sklandžiai judėti ir atlikti įvairias fizines veiklas. Plika akimi nematomi vidiniai raumenys dažniausiai nėra treniruojami. Vieni tokių – dubens raumenys, kurie itin svarbūs sklandžiam mūsų organizmo funkcionavimui. Tad trumpai peržvelkime, kokia jų nauda ir kokiais būdais galima juos stiprinti.

Dubens raumenų funkcijos

Šių raumenų pagrindinė funkcija – prilaikyti dubenkaulio srityje esančius organus: šlapimo pūslę, makštį, tiesiąją žarną ir kitus pilvo organus. Dubens raumenys taip pat turi įtakos ir kitoms organizmo funkcijoms:

  • kontroliuoja šlapinimosi ir tuštinimosi procesus;
  • palaiko normalią žarnyno veiklą.

Šioje srityje esantys raumenys itin svarbūs moterims ir atlieka ypatingą vaidmenį gimdymo metu. Dubens dugno raumenys yra maža, bet labai svarbi raumenų grupė, todėl būtina jų neapleisti ir treniruoti. Toliau pateikiame efektyvų būdą, kuriuo moterys gali stiprinti sunkiai treniruojamą kūno dalį.

Dubens raumenų stiprinimas

Šią kūno dalį galima stiprinti kėgelio pratimais. Tai valingas dubens dugno raumenų įtempimas ir atpalaidavimas. Norint pasiekti geriausią rezultatą, rekomenduojama naudoti specialias priemones –tam tinkamiausi vaginaliniai kamuoliukai. Kėgelio treniruočių sistema ne tik stiprina gimdos dugno raumenis, bet ir išsprendžia šlapimo nelaikymo problemas.

Tokie kamuoliukai ginekologų rekomenduojami prieš planuojant nėštumą ir pogimdyminiu laikotarpiu. Skirtingo dydžio, formos ir svorio kamuoliukai tiks tiek pradedančioms, tiek pažengusioms. Kokybišką šių asortimentą galite rasti internetinėje parduotuvėje Romantika.lt.

Raumenų silpnėjimo priežastys

Raumenų pokyčiams įtakos turi įvairūs veiksniai. Dubens dugno raumenų funkcija silpnėja natūraliai, vyresniame amžiuje. Natūralu, mat mažėja viso kūno raumenų tonusas. Taip juos gali susilpninti gimdymas, hormonų disbalansas, pilvo ar ginekologinės operacijos.

Be to, tam įtakos turi ir gyvenimo būdas. Neigiamą poveikį šiai kūno daliai daro žalingi įpročiai, pavyzdžiui, rūkymas. Didelis svoris, nuolatinis sėdimas darbas ir mažas fizinis aktyvumas, taip pat laikomi galimomis priežastimis. Sėdint raumenys atsipalaiduoja, todėl patariama daryti aktyvias pertraukėles.

Tinkami pratimai ir sveikesnis gyvenimo būdas padės treniruoti dubens dugno raumenis. Geresnė jų funkcija neabejotinai prisideda prie bendros gyvenimo kokybės gerinimo. Pašalinus diskomfortą, padidėja pasitikėjimas savimi, galiausiai, pagerėja seksualinis gyvenimas.

Panašūs įrašai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.