Iš parduotuvės Alytuje klientai išeina be klausimų

Alytuje esančios „Vilpros“ atstovybės vadovas Kęstutis Stražnickas.

Vis dažniau susiduriant su rudeniškomis darganomis, taip ir norisi jaukiai prisėsti prie kūrenamo židinio ir sušilti nuo jame linksmai šokinėjančių liepsnų liežuvių. Būtent tokius klientų norus pastaruoju metu itin dažnai tenka pildyti Alytuje jau dešimt metų veikiančios įmonės „Vilpra“ specialistams. Šildymo, santechnikos, kondicionavimo, vėdinimo ar atsinaujinančios energijos įrangos sprendimų įmonėje ieškantys klientai nepraleidžia progos pasidairyti ir po didžiausią Alytaus regiono židinių ir krosnelių ekspoziciją ir neretai suranda tai, ko ieškoję.

Vieni lyderių rinkoje

Pati įmonė jau greitai įkops į ketvirtą dešimtį, o atstovybė Alytuje skaičiuoja dešimtmetį.

Nors šios srities konkurencijos Alytuje netrūksta, „Vilpra“ išsiskiria galėdama pasiūlyti plačiausią asortimentą, operatyvų ir nemokamą prekių pristatymą, profesionalų konsultacijas bei kainos ir nepriekaištingos kokybės santykį. Be to, „Vilpra“ yra viena iš Lietuvoje lyderiaujančių savo srities rinkoje įmonių.

„Vienas svarbiausių įmonės veiklos kriterijų yra profesionalumas, todėl nuolat investuojama ir į darbuotojų tobulinimąsi – jie bent du tris kartus vyksta į mokymus, o iki karantino kiekvienas vadybininkas vykdavo ir pas užsienio tiekėjus, tiesiai į gamyklas, kur artimiau susipažįsta su produkcija. Taigi, mūsų specialistų profesionalumas yra tokio lygio, kad klientai iš parduotuvės išeina neturėdami daugiau jokių klausimų“, – pasakojo Alytuje esančios „Vilpros“ atstovybės vadovas Kęstutis Stražnickas.

Aktuali senolių išmintis

Prasidėjęs ruduo įmonei – pats darbų įkarštis, mat šiuo metu visi intensyviai ruošiasi artėjančiam šildymo sezonui, nors, pasak K. Stražnicko, tokių reikalų nereikėtų atidėlioti paskutinei minutei, kaip nutiko ir su netikėtai užklupusiais vasaros karščiais, kai kondicionieriai ir įvairios vėdinimo sistemos nuo prekystalių buvo šluote nušluotos.

„Vienu metu rinkoje kondicionierių ir vėdinimo sistemų pasiūla nespėjo bėgti paskui paklausą, įrangos trūko visoje Lietuvoje“, – tikino K. Stražnickas ir pridūrė, kad senolių išmintis, kad roges reikia ruošti vasarą, o ratus žiemą, labai aktuali kalbant apie šildymo ir vėdinimo sistemas bei jų įrengimo darbus.

Per karščius paprastesnių nei kondicionieriai, kuriems įsirengti reikia gauti kaimynų sutikimus ir leidimą, atsivėsinimo sprendimų ieškojo daugiabučių gyventojai. Pasak K. Stražnicko, yra mobilūs oro kondicionieriai ir jiems jokių leidimų nereikia. Tai nedideli, lengvai norimose vietose pastatomi įrenginiai, o per langą specialia orlaide yra išleidžiamas kondensatas. Rekomenduojama jais pasirūpinti dar net neprasidėjus šiltajam sezonui.

Populiarumo viršūnėje – „oras-vanduo“

Šiuo metu itin išaugo atsinaujinančios energetikos šilumos siurblių „oras-vanduo“ bei kietojo kuro katilų paklausa.

„Vilpros“ Alytuje vadovas pastebėjo, kad daugybė klientų šiuo metu naudojasi valstybės parama keičiant senuosius kietojo kuro katilus į atsinaujinančios energetikos šilumos siurblius „oras-vanduo“. Valstybė kompensuoja iki 30 procentų išlaidų.

„Tai nereiškia, kad tai yra geriausias sprendimas šildymo sistemai, nes tai labai priklauso nuo situacijos. Jeigu į namą ateina gamtinių dujų komunikacijos, tuomet geriausias šildymo būdas būtų būtent šis. Pigiausias būdas šildytis yra kietasis kuras, tačiau tai reikalauja daugiau darbo. Norintiems komforto ir jeigu būstas yra sandarus, vienareikšmiškai geriausias būdas – šilumos siurbliai „oras-vanduo“. Tai šiuo metu ir yra paklausiausias šildymo sistemos būdas“, – sakė vadovas.

Didžiausia židinių ekspozicija Alytaus regione

Paklausą turi ir namų interjerui išpildyti ar jaukumui sukurti įvairūs židiniai ir krosnelės. Parduotuvėje yra didžiausia jų ekspozicija visame Alytaus regione, tad klientai turi galimybę visa tai pamatyti gyvai.

„Daugybė klientų namuose židinius įsirenginėja kaip dizaino detalę, o kai kurie – ir kaip papildomą šildymo priemonę, kai lauke nėra šalta, tačiau namuose jau norisi jaukumo“, – pasakojo K. Stražnickas.

Vis dar atsiranda klientų, kurie norėtų židinio namuose, tačiau abejoja dėl galimo namų sienų, lubų aprūkimo, uždūminimo ir kvapo. Parduotuvės vadovas patikino, kad tinkamai įrengtas ir prižiūrėtas šiuolaikinis židinys niekada nedūmins, nuo jo neaprūks nei sienos, nei lubos ir jokio kvapo jis neskleis.

„Eksploatuojant židinius, juos irgi reikia prižiūrėti, laiku prasivalyti kaminėlius, prieš šaltąjį sezoną pakeisti sandarinimo ir kitas detales“, – sakė K. Stražnickas.

Kainos neišvengiamai kilo

Pasiteiravus, ar, augant infliacijai bei kylant kainoms įvairiose srityje, tai atsiliepė ir šildymo, vėdinimo bei kitų įmonės prekiaujamos produkcijos kainoms, vadovas patikino, kad kainų šuolio neišvengta ir čia.

„Kainos tikrai kyla, tačiau visoms prekėms skirtingai. Vidurkis turbūt siektų apie 25 procentus. Yra prekių, kurios nebrangsta, tačiau jų logistikos kaštai išaugo kelis kartus, todėl esame priversti didinti ir jų kainas. Labiausiai brango plieniniai, variniai vamzdžiai, radiatoriai, nerūdijančio plieno detalės“, – pasakojo pašnekovas.

Dvejones keitė atsivėrusios galimybės verslo klube

„Vilpra“ nepraleidžia progos ieškoti naujų galimybių ir iššūkių. Vos prieš tris mėnesius įmonė tapo verslo klubo „BNI Alytis“ nare.

„Į verslo pusryčius kaip svečią mane pakvietė kolega Tomas, kuris šiam klubui priklauso jau kurį laiką. Visada turėjau labai skeptišką ir atsargų požiūrį į įvairius klubus, tačiau pirmieji verslo pusryčiai man paliko labai gerą įspūdį. Nedvejojau ir kaip įmonės atstovas įstojau į klubą. Jo nariu esu vos trečią mėnesį, tačiau įsitikinau, kad buvo verta, nes čia tiek daug galimybių, čia taip viskas atvira, patikima, bet kada gali tikėtis pagalbos, rekomendacijų, kontaktų“, – pabrėžė Kęstutis.

Per trejus mėnesius vien tik verslo klubo dėka jam pavyko sugeneruoti per 30 tūkst. eurų. Tai įmonei ženkli pinigų suma.

Vienas komentaras apie “Iš parduotuvės Alytuje klientai išeina be klausimų

  1. Labai teisinga straipsnio antraštė,užėjau į parduotuvę,tai iš ten buvusių 3-jų pardavėjų nei vienas nesiteikė net paklausti ,kas mane domina.Taip ir išėjau be klausimo.P.S.(parduotuvėje buvo 0 klientų)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *