Į verslą alytiškį atvedė genai, išsilaikyti padeda noras tobulėti

A. Pileckas. Dzūkijosveidas.lt nuotr.

Alytuje gyvenančio Aurimo Pilecko vadovaujamas verslas šiuo metu, kaip daugelis kitų smulkiųjų verslų, mėgina nuryti nelygybės kartėlį ir stotis ant kojų po dviejų mėnesių griežto karantino pertraukos. Tiesa, jau antros tokios per vienerius metus.

„Lengva nebus“, – sako mažmeniniam sporto ir laisvalaikio drabužių prekybos verslui vadovaujantis A. Pileckas. Žiema įsibėgėjusi, pavasaris – ne už kalnų, o dvejose jo parduotuvėse Alytuje apstu neišpirktų šaltojo sezono drabužių bei aksesuarų. Naujoms kolekcijoms reikia lėšų, o kur dar laukiantys mokesčiai, atlyginimai darbuotojams, patalpų nuoma.

Jo vadovaujama UAB „Maraton Baltic“ yra oficiali aukšta kokybe pasižyminčio Turkijos prekės ženklo „Maraton“ atstovė Baltijos šalyse, siūlo pirkėjams ir kitų šalių gamintojų drabužių.

„Savo klientams stengiamės pasiūlyti kokybiškų drabužių už patrauklią kainą. Mūsų pirkėjai yra daugiausia tie, kuriems svarbu prekė, o ne ženklas ant jos“, – pažymi A. Pileckas, kuris yra neabejingas ir jaunų sportininkų rėmimui – sporto darbužiais aprūpina kelis Dzūkijos sostinės sporto klubus, sportuojančius moksleivius.

Parduotuvė „Maraton“, esanti Ligoninės g. 2, duris atvėrė jau pirmadienį, kitas prekybos taškas, kurį galima rasti „Jazminų turgaus“ patalpose  (Jazminų g. 3) pradės veikti iškart, kai tik Vyriausybė atšauks likusius ribojimus ar bent jau labiau patikslins reikalavimus turgaus teritorijose esančioms prekyvietėms.

Anot pašnekovo, karantino laikotarpiu jo verslo situaciją kažkiek gelbėjo prekyba elektroninėje parduotuvėje www.maratonshop.lt, tačiau ne tiek, kiek norėtųsi, juolab, kad ir tikslo nuo veiklos pradžios būta ne tokio – labiau orientuotasi ne į elektroninę prekybą, o į stacionarias parduotuves. Iš padėties teko suktis ir plečiant asortimentą žinomais prekių ženklais, darbo drabužiais, įvairiomis apsaugos priemonėmis.

Nepaisant to, kad smulkusis verslas išgyvena ne pačius lengviausius laikus, o ir atsitiesti prireiks nemažai laiko, 32-ejų alytiškis neslepia ambicijų netolimoje ateityje plėsti savo veiklą ir atidaryti parduotuvę kažkuriame didžiųjų prekybos ir pramogų centrų Vilniuje arba Kaune.

„Turiu kažkokį verslo geną, – šypsosi pašnekovas, prekyboje besisukantis jau du dešimtmečius, tačiau po abitūros egzaminų krimtęs nieko bendro su tuo neturinčius ekologijos bei aplinkotyros mokslus. – Tėvai šioje srityje darbuojasi jau daugelį metų. Pradėjo nuo prekybos medumi ir kitais bičių produktais, vėliau tęsė daržovėmis, drabužiais – iš pradžių dėvėtais, paskui – naujais. Visada būdavau šalia jų, mačiau, kaip jie dirba, mokiausi iš jų, padėdavau prekiauti“.

Noras eiti į priekį ir išmokti dar daugiau sėkmingo verslo paslapčių maždaug prieš pusmetį A. Pilecką atvedė į Alytaus verslo klubą „BNI Alytis“. „Buvimas jo gretose man, kaip jaunam žmogui, yra neįkainojama patirtis. Turiu galimybę mokytis iš patyrusių verslininkų, tobulėti pats ir vesti į priekį savo verslą“, – narystės klube „BNI Alytis“ privalumus įvardija A. Pileckas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *