„Elsantos“ komanda darbo rezultatus vertina ne klientų, bet atsiliepimų skaičiumi

Jauni savo amžiumi, bet ne sukaupta patirtimi, darbe besivadovaujantys tam tikra filosofija ir turintys ambicingų tikslų „sugriauti“ nuo senų laikų užsilikusį mitą, jog nedidelės įmonės ar pavieniai meistrai nesugeba kokybiškai atlikti remonto darbų…

Tokie yra alytiškiai Tomas Verbickas ir Mindaugas Lesevičius, vadovaujantys įmonei „Elsanta“, vykdančiai elektros ir kitų inžinerinių sistemų montavimo darbus bei priežiūrą, teikiančią skubios avarinės tarnybos paslaugas, pastatų ir šilumos ūkio priežiūrą tiek privatiems, tiek juridiniams asmenims.

„Nemažai metų išdirbome valdiškoje įmonėje, vykdžiusioje pastatų priežiūrą. Įgavome žinių ir patirties, o matydami darbų organizavimo ir vykdymo minusus, įžvelgėme nuosavos įmonės potencialą. Taip vieną dieną įkūrėme ją“, – prisimena „Elsantos“ direktorius T. Verbickas.

Prieš daugiau nei metus įkurtos įmonės komanda, žengianti koja kojon su naujovėmis ir moderniomis technologijomis, naudojanti tik kokybiškas instaliacines medžiagas, nuo pirmos dienos savo darbe vadovaujasi tam tikra filosofija, jog svarbiausia – ne užsakymų, o atliktų darbų kokybė ir patenkintų klientų skaičius.

„Į kiekvieną užsakymą žiūrime plačiau, ne tik kaip į laikinos žmogaus problemos išsprendimą. Kiekvieną situaciją kompetentingai ir atidžiai įvertiname, galiausiai patariame klientui, ką ir kaip reikėtų daryti, kad išvengti tam tikrų problemų ateityje. Užsakovo situacijos išsprendimas „nuo.. iki..“ – tai mūsų pagrindinis darbo uždavinys“, – pažymi T. Verbickas.

Pradžioje turėję ambiciją darbuotis tik Alytuje, šiandien „Elsantos“ vyrai pluša ir šalies didmiesčiuose, o jų klientų sąraše – ne tik privatūs asmenys, bet ir didelės, gerai žinomos įmonės. Pasak pašnekovo, pastaruoju metu į juos kreipiasi vis daugiau senų daugiabučių namų bendrijų, pageidaujančių atnaujinti elektros instaliaciją, skaičiuojančią ne vieną dešimtmetį ir bet kada galinčią sukelti didelių bėdų ne tik pavieniams butams, bet ir visam namui.

Ar  „Elsanta“ pritrūko darbo Dzūkijos sostinėje, kad teko imtis užsakymų šalies didmiesčiuose? Pasak T. Verbicko, taip nutiko, nes palikus darbą valdiškoje įmonėje, dalis klientų panoro naudotis „Elsantos“ paslaugomis. Tiesiog, klientai pasirinko ne įstaigą, o – darbus atliekančius žmones, nemažai jų įsikūrę didesniuose miestuose. „Stengiamės visus darbus atlikti kokybiškai ir rekomendacijos netrunka pradėti plisti iš lūpų į lūpas. Jeigu galime būti naudingi ne tik Alytuje, tai kodėl gi tokiais nebūti?“, – didėjančiu užsakovų skaičiumi džiaugiasi T. Verbickas.

Pasak jo, plėsti klientų ratą, lengviau pažinti ir įsitvirtinti verslo pasaulyje labai pagelbėjo narystė Alytaus verslo klube „BNI Alytis“, kurios gretas bendrovė „Elsanta“ papildė prieš maždaug metus, vos susikūrusi. „Klubo nariai susirenka ne kažkokiam pasiplepėjimui prie kavos puodelio, ten vyksta rimtas ir produktyvus darbas, kas labai džiugina. „BNI Alyčio“ klubo nariai – žmonės, keliantys sau aukštus tikslus gyvenime, siekiantys plėtoti verslus, besidalinantys savo sėkmės istorijomis. Būti su jais yra didelė garbė ir neįkainojama patirtis“, – pažymi pašnekovas.

Panašūs įrašai:

4 komentarai apie “„Elsantos“ komanda darbo rezultatus vertina ne klientų, bet atsiliepimų skaičiumi

  1. Šaunuoliai, puikiai dirba, pasižymi kompetensija savo srityje, puikus kainos ir kokybės sąntykis. Sėkmės!

  2. Kiekvienas verslininkas žiūri,į pinigus,kokybė lieka paskutinėje vietoje,visi taip šneka,bet akyse pinigų skaičiukai sukasi

  3. Alytiškiui: be kokybės, ilgai pinigų neuždirbsi. Prasti atsiliepimai už gerus iš lūpų į lūpas plinta dar greičiau. Geriau pasidžiaukite už jaunus, gabius ir darbščius žmones, kurie kokybiškai atlikdami darbus padeda ne tik sau susikurdami darbo vietas, bet ir visiem teikdami kokybiškas paslaugas bei įkurdami naujas darbo vietas Alytuje. Sėkmės Jums ir tegu darbų netrūksta. Tobulėkite savo srityje ir pirmyn pirmyn!!!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.