Prakiuręs radiatorius tapo išbandymu alytiškių šeimai – budi ir pagalbos laukia kelias paras (papildyta)

„Ar normalu laukti avarinės tarnybos pagalbos kelias paras, kai iš radiatorius be perstojo kapsi vanduo?“, – retoriškai klausė alytiškė Jūratė Mickevičienė, susisiekusi su portalo Dzūkijosveidas.lt redakcija ir papasakojusi dar nepasibaigusią savo istoriją.

Pasak moters, šeštadienio vakarą namuose pastebėję vandens balą po radiatoriumi, jiedu su vyru nedelsdami kreipėsi į daugiabučio administratorių – bendrovę „Alytaus butų ūkis“. Budintis santechnikas į Mickevičių namus Statybininkų gatvėje atvyko po daugiau nei valandos ir antrojo ponios Jūratės skambučio. „Atėjo, pažiūrėjo, nieko nepaaiškino ir palikęs likimo valiai išvažiavo… Aš iškeliavau į darbą, o vyras iš butelio susikonstravo „nubėgimo sistemą“ ir per naktį kantriai pilstė tą vandenėlį“, – pasakojo alytiškė.

Sekmadienio rytą iš darbo sugrįžusios ponios Jūratės laukė tas pats vaizdas – kiauras radiatorius ir vandenį pilstantis sutuoktinis. Moteris pasakoja telefonu dar kartą susisiekusi su šeštadienio vakarą jų namuose apsilankiusiu santechniku, tačiau šis į kalbas esą nesileido ir galiausiai padėjo telefono ragelį.

Pirmadienį situacija buvo ne geresnė: prakiuręs radiatorius toliau kapsėjo, o ponia Jūratė vaduodama vyrą „vandens pilstymo pareigose“ telefonu ir vėl „atakavo“ „Alytaus buto ūkio“ darbuotojus, kurių dažnam nupasakota moters situacija esą buvo girdima pirmą kartą.

„Aš suprantu, tai nėra eilinė situacija – savaitgalis, pandemija ir visa kita, bet gal reikėtų bent elementariai paaiškinti žmogui, kaip joje elgtis, kada ir kokios pagalbos jis galėtų tikėtis? Kas būtų, jeigu mes negalėtume būti namuose ir paromis budėti prie to radiatoriaus? Kas atsakytų, jeigu kažkur atsirastų elektros nutekėjimas ir įvyktų nelaimė? Kokia čia avarinė tarnyba, jei budintys elektrikas ar santechnikas negali padėti, net informacijos suteikti žmogui, kuriam nutiko bėda?“, – piktinosi J. Mickevičienė.

Bendrovės „Alytaus butų ūkis“ direktorius Egidijus Mensevičius patikino, jog savaitgalį įvykęs įvykis viename iš Statybininkų gatvės 69-ojo namo butų jam yra žinomas. „Buvau informuotas apie iškvietimą šeštadienį, supažindintas su situacija, bendravau su pačia buto šeimininke. Suprantu, kad jai pikta, bet mes darome viską, ką galime“, – portalui Dzūkijosveidas.lt sakė bendrovės vadovas.

Anot jo, situacija išties neeilinė – bute teks keisti radiatorių, o tokio, kokio reikia pagal specifikaciją, Alytuje savaitgalį rasti nepavyko, teko užsakyti iš Kauno. Esą prakiurusį radiatorių apžiūrėjęs santechnikas nematė didelės bėdos – vanduo nebėga, tam tikroje vietoje tik rasoja. „Kai tik sulauksime radiatoriaus, meistrai iškart imsis darbų, tikėkimės, kad viskas išsispręs artimiausiomis dienomis“, – kalbėjo E. Mensevičius.

Jo teigimu, į kiekvieną iškvietimą įstaigos avarinė tarnyba reaguoja operatyviai, problemos sprendimo būdų ieškoma čia ir dabar. „Aišku, kartais susiklosto aplinkybės, kaip šiuo atveju, kad greitai išspręsti problemos nepavyksta, bet taip jau būna. Suprantu, kad kiekvienam žmogui jo bėdos atrodo pačios svarbiausios, bet mes dirbame ir stengiamės, kad jos būtų išspręstos kaip galima greičiau“, – sakė „Alytaus butų ūkio“ direktorius.

PAPILDYTA

Perskaičiusi bendrovės „Alytaus butų ūkis“ direktoriaus E. Mensevčiaus komentarus apie situaciją jos namuose, su portalo Dzūkijosveidas.lt redakcija ir vėl susisiekė J. Mickevičienė. „Tiek neteisybės pasakyta, kad nebegaliu tylėti. Nebendravome mes su tuo direktoriumi ir joks naujas radiatorius Kaune mums nėra užsakytas, kaip jis teigia. Kaip galima šitaip meluoti? Šiuo metu dar tik rengiamas radiatoriaus keitimo darbų projektas ir tik po to jau ieškosime tokio, kokio mums reikia, o kol kas tebevargstame su vandenį leidžiančiu senu“, – dėstė alytiškė.

Perskaičiusi publikaciją ir „Alytaus butų ūkio“ vadovo paaiškinimus iš pradžių moteris esą pagalvojo, kad jis kalba apie visai kitą įvykį. „Rodau vyrui straipsnį ir sakau: žiūrėk čia dar kažkam panaši nelaimė atsitiko, o, kad čia mūsiškę bėdą direktorius komentuoja, tai man nė į galvą nešovė. Apstulbau, žinokit, nuo tiek ir tokio melo, kaip liaudis sako: griūk negyvas“, – apmaudo neslėpė pašnekovė.

Panašūs įrašai:

4 komentarai apie “Prakiuręs radiatorius tapo išbandymu alytiškių šeimai – budi ir pagalbos laukia kelias paras (papildyta)

  1. Ar jūs nežinot,kas vadovauja tam ABŪ?Tai va,susipažinot😄😄😄Meluoja,ir net neraudonuoja.Sėkmės Jums remonto darbuose.Ir ,kad tų “budinčių”daugiau kviestis netektų !!!

  2. Tai paskyrė pats save , išsivaikė gerus specialistus . Ir dabar dar meluoja toks apsišaukėlis ir nieko nesugeba dirbti , tik gauti atlyginimą už nieką. Seniau tokių brūdų nebuvo , kokių dabar priviso. O kuo toliau tuo gražiau bus, nes dirbti nemoka nesugeba pareikalauti iš savo pavaldinių darbų ataskaitos . Tai kam tada toks vadovas reikalingas, kad mulkintų žmonės ir būtų geras savivaldybei. Tiesiog žmogus yra chamelionas. Šneka viena, daro kita , o jau kad parašys, tai ir tikėk tokių.

  3. Va tai toks Butų ūkio ir jo vadovo darbas, “makaronais” gedimus šalinti. Be krūvos raštų ir galbūt teisininkų pagalbos greičiausia neįsiversite. Kiek AMSA ir direktoriaus bendrapartiečiai kentės tokią gėdą ?

  4. Susidūrusi esu su Alytaus būtų ūkiu. Jei sprogsta radiatorius ar gyvatukas, santechnikus sunku prisišaukti. Skambindavau be perstojo. Tik kai pasakiau kad kreipsiuosi į televizijos laidą, tada sukrutejo. Atėjo du be kaukių per karantiną ir nieko gero vistiek nepadarė, nieko ir ką daryti nepaaiškino. Daryk ką nori. Kitais būdais be jų pagalbos viską sutvarkiau. Jie tik siunčia dideles neaišku už ką sąskaitas. Nesugeba jų paaiškinti. Užtat Naujojoje gatvėje raudonam automobilyje su būtų ūkio atributika iki šalčių tai tikrai santechnikai turėjo laiko gerti. Gėda… ypač jų direktoriui

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.