Dvigubai didesnių investicijų į miesto gatves kaina – sudėtingesnės eismo sąlygos

Taip jau sutapo, kad lėšos sankryžų rekonstrukcijai buvo antroje metų pusėje, čia mes nelabai galėjome pasirinkti, todėl remonto ir rekonstrukcijos darbai atliekami būtent dabar, o ne vasarą, kai transporto srautai buvo mažesni“, – įvertindamas rangos darbus vienoje iš rekonstruojamų vietų – Pulko, Rūtų ir Gardino gatvių sankryžoje, sakė Alytaus miesto mero pavaduotojas Šarūnas Klėgeris.

Pasak jo, visi puikiai supranta, kad gatvių remonto darbai sukelia sunkumų eismo dalyviams, konkrečiose vietose apribotas judėjimas mažina verslo pajamas, tačiau tokie dalykai yra neišvengiami, siekiant geresnės gyvenimo kokybės.

„Galima nieko nedaryti, tai ir problemų jokių neatsiras, visi gyvensime įprastu ritmu. Žinoma, jeigu būtume labai turtingi, tai galėtume prašyti rangovų dirbti naktimis ar savaitgaliais, kada eismo srautas mažiausias, tačiau turbūt visi puikiai suprantame, kad už tuos pačius pinigus tada galėtume rekonstruoti vieną sankryžą, o ne dvi, nes reikėtų ir dvigubai mokėti už viršvalandžius – tai sau leisti gali tik labai turtingos šalys“, – kalbėjo vicemeras.

Jo teigimu, ir rangovai, ir savivaldybė siekia minimalių gatvių ir sankryžų rekonstrukcijos terminų. Jie priklauso nuo apimčių, galimybių daryti vienus ar kitus darbus eismo sraute, kuris kai kuriose vietose yra neišvengiamas.

„Noriu atkreipti dėmesį, kad dalis Ulonų gatvėje ir jos sankryžoje vykdomų darbų yra tarsi įžanga į visą Ulonų bei Santaikos gatvių rekonstrukcijos pradžią. Per penkerius metus čia turėtų atsirasti trijų eismo juostų gatvė su pėsčiųjų ir dviračių taku. Kadangi čia darbų apimtys yra didesnės, todėl planuojama darbų pabaiga yra kitų metų vasario viduryje. Pulko-Gardino-Rūtų gatvių sankryžoje žiedas bus įrengtas iki lapkričio pradžios“, – sakė vicemeras.

Jį pradžiugino statybininkų planai jau rugsėjo pabaigoje paklojus asfaltą, iš dalies atidaryti eismą šioje sankryžoje, leidžiant važiuoti Pulko gatve.

Sudvajų, Likiškėlių ir Kernavės gatvių sankryžą į žiedinę beveik už milijoną eurų bendrovė „Alkesta“ pagal sutartį turėtų pertvarkyti iki šių metų pabaigos, bet planuojama, kad tai pavyks padaryti anksčiau.

Iš viso keturioms šiuo metu įrenginėjamoms sankryžoms skirta beveik 3,4 milijono eurų. Bendrai asfaltuotų gatvių rekonstrukcijos darbams skirta virš 7 milijonų eurų. Dar virš 5 milijonų eurų šiemet skirta žvyruotų gatvių asfaltavimui.

Pertvarkius sankryžas, pagerės ne tik jų pralaidumas, bet ir eismo saugumas. Daugelyje sankryžų ne tik tvarkomi seni ir įrengiami nauji inžineriniai, tinklai, nuovažos, bet ir įrengiamos naujos eismo saugumo priemonės, stebėjimo kameros, rekonstruojamas gatvės apšvietimas, sutvarkoma aplinkinė teritorija, rekonstruojami lietaus nuotekų tinklai.

„Noriu visų paprašyti kantrybės ir supratimo, šiek tiek pakeisti savo gyvenimo ritmą ir prisitaikyti prie naujų aplinkybių vienoje ar kitoje miesto vietoje formuojantis spūstims. Išvažiuokime ryte anksčiau negu paprastai, jei galima, pasirinkime kitas gatves tikslui pasiekti. Šiomis dienomis lėčiau esame priversti judėti dėl to, kad po keleto mėnesių vėl galėtume savo įprastais maršrutais tikslus pasiekti gerokai greičiau ir saugiau“, – alytiškių supratimo ir kantrybės prašė Š. Klėgeris.

Vicemeras pabrėžė, kad šiais metais vietinių kelių plėtrai ir modernizavimui gauta beveik du kartus daugiau lėšų negu pernai. „Kadangi jų dalis skirta tik antrame pusmetyje, įvertinant viešųjų pirkimų terminus, o kai kurie iš tų pirkimų buvo ir tarptautiniai, tai savivaldybės administracija tikrai gerai padirbėjo, kad per labai trumpą laiką iki metų pabaigos daugelis projektų būtų įgyvendinti“, – sakė vicemeras.

Vienas komentaras apie “Dvigubai didesnių investicijų į miesto gatves kaina – sudėtingesnės eismo sąlygos

  1. Bent ženklus nusiimkite ir leiskite po kelininkų darbo, pravažiuoti, o nestatykite policijos kurie gavę nurodymą kuo daugiau nubausti !! Net ženklus sustatė, kad nevisi ir pamato!!!!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *