Prisiskambinti į Alytaus polikliniką – misija neįmanoma?

Prisiskambinti į Alytaus polikliniką – misija neįmanoma? 1

Pastaruoju metu mėginantiems telefonu prisiskambinti į Alytaus polikliniką tenka apsišarvuoti kantrybe – klasikinė muzika ragelyje skamba nuo kelių iki keliolikos minučių. Matant tiksinčias sekundes ir minutes telefono ekrane, ramiau pasijusti nepadeda ir vis pasigirstantis moters balsas, primenantis, jog „visi konsultantai šiuo metu užimti“ bei raginantis nepadėti ragelio ir palaukti.

Dėl to pasipiktinusių alytiškių skundai netruko persikelti į socialinius tinklus, kur užvirė karštos diskusijos: vienų nuomone, taip neturėtų būti, esą belaukiant su telefonu rankoje galima ir numirti, kiti ragino būti supratingesniais, medicinos įstaigoms dabar nelengvas laikotarpis.

„Sutinku, kad žmonės nori kuo greičiau prisiskambinti, bet situacija yra tokia kokia yra. Aišku, mes stengiamės, kad viskas vyktų kuo sklandžiau“, – situaciją komentuoja Alytaus poliklinikos direktorius Marius Jasaitis.

Anot jo, pastarosiomis savaitėmis įstaigos skambučių centras dirba įtemptu tempu ir tai nulėmė kelios priežastys. Be to, kad teisės aktai įpareigojo įstaigą teikti kuo daugiau paslaugų nuotoliniu būdu, tai didelius pacientų srautus įtakojo dar ir tai, kad kurį laiką registracija pas gydytojus buvo galima tik tik vienu iš trijų būdų – telefonu. Iki karantino tai padaryti buvo galima telefonu, internetu ir atvykus į polikliniką.

„Registracija internetu buvo atnaujinta prieš kelias savaites, be to, pacientai jau gali registruotis ir pačioje poliklinikoje. Tikimės, jog artimiausiu metu srautai susireguliuos“, – sakė Alytaus poliklinikos vadovas.

Jis ragina žmones būti kantresniais, mat atlikus įstaigoje vidinį auditą paaiškėjo, jog kurį laiką neatsiliepus poliklinikos skambučių centro specialistui, žmonės tiesiog padeda ragelį, o tokius, skambinat kitą kartą, sistema automatiškai nukelia į galą ir laukimo laikas dar pailgėja.

Įprastai Alytaus poliklinikos skambučių centre dirba 4-5 žmonės, piko valandomis: 7-8 val., 13-14 val. ir 17-18 val., pasak M. Jasaičio, papildomai prisijungia dar keli darbuotojai.

7 komentarai apie “Prisiskambinti į Alytaus polikliniką – misija neįmanoma?

  1. Tikra tiesa. Pirmadieni skambinau laukuau 25 min. O kreipiausi pas stomotologus su supuliavusiu danciu,bet prisiskambint nepavyko atmete skambuti.

    1. Tvarka kaip niekada gera. Neįmanoma lyginti su buviusiu direktorium, dabartiniu ligoninės direktorium. Jasaičiui rūpi tiek darbuotojas tiek pacientas, o vasiliauskui rūpėjo tik alga ir atkatai. Matyt tik pamazgas pilt ir temokat

  2. tos konsultantės matyt sėdi, spjaudo ir gaudo, pralauki kažin kiek laiko, o yra tokių, kad net nežino ar reikiama daktarė dirba, ar atostogauna , ar išėjus pietų. Tikri cirkai.

  3. Šiandien buvau pas dantistą ir liepė nueiti kortelę pasiimt, registratūroj moteris prakalbėjo visą laiką su telefonu, o tuo metu skambino jai į registratūra ir vis atmesdinėjo, o kai baigė šnekėt paklausė ko nori

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.