Ketvirtą kartą iš eilės, nepraleidę nei vieno „Moterų ralio“, jame dalyvavo linksmai nusiteikę merginos iš Dzūkijos. Istorinių automobilių įskaitoje jos užėmė pirmąją vietą.
Kadangi visos ekipažo narės dirba viešajame sektoriuje, tarnauja valstybei ir žmonėms bei atsižvelgdamos į tai, kad šis ralis skirtas Lietuvos 100-mečiui paminėti, šiais metais pasivadino „100mečio damutėmis“.
Rita Sabaitė – teisininkė. Ne vieno sportinio renginio laimėtoja ir prizininkė, nuolat tobulinanti savo įgūdžius slalomo trasose bei dalyvaujanti įvairiuose kituose orientaciniuose raliuose. Kaip ir visus kitus kartus, taip ir šį, buvo vairuotoja-pilotė.
Jurgita Raulušaitienė – matematikos mokytoja, taip pat pamėgusi pramoginius autosporto renginius. Kadangi draugauja su skaičiais, puikiai susitvarko su kelio knyga. Šturmanė.
Lina Juonytė – vaistų kontrolės tarnybos specialistė. Moterų ralis jai taip pat nebe pirmas. Turi patirties tiek orientaciniuose, tiek kitokio pobūdžio autosporto renginiuose. Kasdien vairuoja didelį džipą ir priklauso džipų autoklubui.
Vita Ruzgienė – dirbanti priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo tarnyboje. Moterų ralis jai pirmasis. Tai buvo jos debiutas, kuris puikiai pavyko.
Šiais metais merginų ekipažas nusprendė mesti iššūkį sau ir „Moterų ralyje“ dalyvauti su 1978 metais pagamintu automobiliu LADA (liaudiškai vadinamu „žiguliuku“). Organizatorių įskaitos reikalavimas buvo toks, kad automobilis turėjo būti pagamintas iki 1986 m. Iš 320 ralyje dalyvavusių šiuolaikinių automobilių, kuriais nelabai ką nustebinsi, toks buvo tik vienas. Tai ne šiaip senas automobilis, jau priskiriamas retro klasei, bet ir slepiantis savyje kai ką neįtikėtino. Jo variklis kainavęs 15 000 litų, galia 110 kw, o 100-tui km jis sunaudoja 20 litrų kuro. Net ir 180 km/val. greitį su juo pasiekti nebūtų sunku (tai aukščiausia šio automobilio spidometro padala), bet merginos važiavo saugiai ir atsakingai.
Kaip ir tikėjosi, kelyje ekipažo narės sulaukė daugybės nuotykių. Tai ir išskirtinis dėmesys važiuojant, daug papypsėjimų, mojavimų, daug iškeltų nykščių, puikios nuotaikos. Bet laukė ir nemažai iššūkių. Rita tokį automobilį vairavo pirmą kartą, nors iš pradžių ir gąsdino tai, kad vairas be stiprintuvo, bet įsivažiavus puikiai su tuo susitvarkė. Tiek kelyje, tiek slalomo aikštelėse nustebino ne vieną.
Kaip sakė slalomo rungtis stebėję vyrukai, geriau pasirodė tik daug metų profesionaliai autosporte dalyvaujanti Indrė Senkutė. Taip pat nuotykiai laukė, nes teko pasipildyti kuro baką iš bagažinėje turimų talpų, važiuoti be kondicionieriaus, atlaikyti senos rusiškos mašinos amortizaciją, segtis saugos diržais, kurie labiau primena virves. Bet tai suteikė tik dar daugiau žavesio ir išskirtinių potyrių.
Merginoms šis ralis buvo nepamirštama patirtis, bei ypatingai džiaugiasi tuo, kad pavyko nugalėtojų taurę parvežti į Dzūkiją.
Rita Sabaitė