Projekte „Verslumo manija“ laurus nuskynė prekės ženklas „Viecinis“

Lapkričio 16 d. Alytaus miesto teatre vyko VšĮ „Versli Lietuva” ir Alytaus miesto savivaldybės organizuoto verslumo skatinimo projekto „Verslumo manija” finalas. Didžiausia sėkmė šiame konkurse lydėjo prekės ženklą „Viecinis” sukūrusius Mildą ir Justiną Staugaičius. Jiems verslo plėtros kategorijoje įteiktas didžiausias – 8 000 eurų – piniginis prizas.

Minėtoje kategorijoje antroji vieta atiteko MB „Arcmedis”, originaliai pristačiusiai kompozitinius lankus, o trečioji  – mobilią piniginės aplikaciją sukūrusiai MB „Savitarnos sprendimai”.

Kaip teigė VšĮ „Versli Lietuva” projektų vadovė Eglė Stebulienė, renginio metu netrūko emocijų ir jaudulio, o pats projektas netgi viršijo lūkesčius, tad „Verslumo manija” Alytuje planuojama organizuoti ir kitais metais. Anot jos, džiugu, kad nuvilnijusio projekto virusu jau spėjo užsikrėsti ir kitos šalies savivaldybės.

Didžiausio susidomėjimo ir aukščiausių komisijos įvertinimų sulaukę projekto „Verslumo manija” nugalėtojai MB „Grafika tau” atstovai Milda ir Justinas Staugaičiai renginio metu pristatė prekės ženklą „Viecinis” ir juo bei įvairiais dzūkiškais posakiais papuoštus gaminius – džemperį su skulptūros „Jaunystė” aplikacija ir užrašu „Cik vieciniai žino”, marškinėlius su užrašu „Nežinau, kų tu cia dzirbi, bet cekava”, kepurėlę su stilizuotu Alytaus miesto herbu ir žodžiais „Kožnų dzien” bei dovanų krepšelį su ženklu „Viecinis”.

Mintis sukurti Dzūkijos regiono prekinį ženklą, anot, keliauti pėsčiomis kartu su vyru mėgstančios M. Staugaitienės, jiems kilo keliaujant po Ispaniją. Dzūkijos regionas neturi jį atspindinčio prekės ženklo, todėl, pasak Mildos, prekės ženklas „Viecinis” galėtų tapti ne tik puikiu Dzūkijos regioną užsienio svečiams pristatančiu reklamos ženklu, bet ir paskatinti į gimtuosius namus sugrįžti į užsienį išvykusius alytiškius ar kitų Dzūkijos regiono miestų gyventojus.

Projekto „Verslumo manija” nugalėtoja M. Staugaitienė džiaugiasi laimėjimu ir teigia tikėjusi ir tebetikinti šios idėjos sėkme. Paklausta, kaip toliau planuoja vystyti prekės ženklo „Viecinis” idėją,  teigė turinti daugybę planų. „Vienas pirmųjų – partnerių paieška, o vėliau sieksime spartesnio idėjos įgyvendinimo. Laimėtą prizą planuojame panaudoti prekės ženklo kūrimui ir plėtrai. Tai, ką pristatėme  projekto „Verslumo manija” finaliniame renginyje, buvo tik eskizai, o šiandien mūsų laukia visa darbų seka”, – idėjos sėkme džiaugiasi ir ateities planais dalijasi Milda.

Pirmą kartą organizuoto projekto „Verslumo manija” sėkme  džiaugiasi ir laimėtojus šio projekto finalinio  renginio metu  pasveikinęs Alytaus miesto savivaldybės mero pavaduotojas Tautvydas Tamulevičius: „Originalus nebūsiu, man tikrai labai patiko ta idėja, kuri ir buvo paskelbta nugalėtoja – prekės ženklas „Viecinis”. Tai pozityvus, bendruomeniškumą ir didžiavimąsi savo kraštu skatinantis prekės ženklas, tikiu jo sėkme ir smagu, kad prie to prisidedame. Manau, prekės ženklų kūrimas yra tai, ką mieste reikia skatinti. Turime didelius gamybinius pajėgumus ir daug žmonių, turinčių gamybos kompetenciją. Galbūt taip, po truputį išugdysime ir kūrybininkų bendruomenę, kurie sukurs dar didesnės pridėtinės vertės gaminius.”

Įdomias verslo idėjas verslo plėtros kategorijoje pristatė ir kiti dėl piniginių prizų besivaržę projekto dalyviai: MB „Medis kitaip”, pristačiusi inovatyvius medžio gaminius, elektrinių transporto priemonių parką įrengti norinti MB „Sumani studija”,  valandinės vaikų auklės paslaugas teikianti VšĮ „Spalvinga vaikystė”, elektrinių „scooterių” idėją pristačiusi IĮ „Spaudos valdovai”, medinių vairų gamyba užsiimanti UAB „Medvaira”, poliuretano gaminius gaminanti MB „Bizas”  ir senelių darželio idėją  pristačiusi VšĮ „Gerumo skraistė”.

Verslo pradžios kategorijoje varžėsi SOS pakabutis (Neringa Nemeikštytė), vienetiniai rankų darbo siuviniai (Gintarė Tamulionytė), išskirtinės reklamos ant pastatų paslaugos (Dainius Mereškevičius), batutų parkas (Vaidota Česnulevičiūtė), rankų darbo kvapai (Neda Karalevičiūtė), privatus darželis (Rosita Karkauskaitė), vizuali informacija lazerių projektoriais (Gintautas Stonys), mobilus ekologiškas valymas (Augustinas Bruožys), išskirtiniai mezginiai (Jolanta Arštikaitienė), nestandartinės fotografijos paslaugos (Ieva Jurčiukonytė, Gintarė Kazlauskaitė).

Pirmąją vietą šioje kategorijoje laimėjo rankų darbo kvapus pristačiusi Neda Karalevičiūtė, vertinimo komisiją papirkusi savo nuoširdumu ir noru iš įvairių Lietuvoje augančių žolelių pagamintais kvapais paskatinti užsienyje gyvenančius lietuvius sugrįžti gimtinėn.

Antrosios vietos piniginis prizas įteiktas mobilias ekologiškas valymo paslaugas pristačiusiam Augustinui Bruožiui, o trečiosios vietos –  privatų lopšelį-darželį Alytuje ketinančiai įsteigti Rositai Karkauskaitei.

Finaliniame projekto „Verslumo manija” renginyje dalyvavo 20 finalininkų (10 fizinių asmenų ir 10 įmonių).

Alytaus miesto savivaldybė projektui „Verslo manija” skyrė 20 tūkst. Eur.

Alytaus miesto savivaldybės Viešųjų ir užsienio ryšių skyriaus informacija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *