Alytaus savivaldybė kviečia gyventojus dažniau kreiptis elektroniniu būdu

Jau porą metų gyventojai ir įmonės prašymus savivaldybei gali teikti elektroniniu būdu, tačiau kol kas tokia forma prašymai teikiami pakankamai mažai sričių. Gyventojai internetu sėkmingai naudojasi tvarkydami gyvenamosios vietos deklaravimo, išvykimo iš gyvenamosios vietos deklaravimo, pažymų apie deklaruotą gyvenamąją vietą išdavimo, išmokos gimus vaikui ir kai kurių socialinės paramos išmokų reikalus.

Viena iš vangesnio elektroninio prašymų pateikimo naudojimo priežasčių – reikalavimas kai kuriuos prašymus pasirašyti kvalifikuotu parašu, kuris galimas tik turint sutartį su mobilaus ryšio operatoriumi. Šis reikalavimas neseniai panaikintas ir nuo šiolelektroninių valdžios vartų portale www.epaslaugos.ltasmens tapatybė bus identifikuojama elektroninės bankininkystės ar kitomis jau įprastomis identifikavimo priemonėmis.

Alytaus savivaldybė kviečia gyventojus dažniau kreiptis elektroniniu būdu. Taip sutaupoma laiko ir pinigų, pavyzdžiui,nereikia pateikti kai kurių pažymų iš kitų institucijų, nes šie duomenys iš karto suteikiami iš valstybės registrų.

www.alytus.lt skiltyje  „Elektroninės paslaugos“ galima surasti informaciją, kokias pažymas ar kitas paslaugas galima užsakyti, neišėjus iš namų ar biuro.

Prireikus pagalbos, kreipkitės telefonais 55 172, 55 111, 55 146 arba el. paštu info@alytus.lt.

 

Alytaus miesto savivaldybės viešųjų ir užsienio ryšių skyriaus informacija

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *