Alytiškis pirmą verslą pradėjo penktoje klasėje, dešimtoje – įkūrė startuolį

A. Jakučionis. Asmeninio archyvo nuotr.

Dešimtokas Adrijus Jakučionis jau prieš penkerius metus nusprendė, kad nori tapti verslininku ir pradėjo atkakliai siekti savo užsibrėžto tikslo. Dabar jis sukūrė startuolį ir jau greitai rinkai pristatys perspektyvią sutelktinio finansavimo platformą. Adrijus tikisi, kad ateityje ji bus viena iš lyderiaujančių turinio monetizavimo platformų pasaulyje.

Atrado nišą sėkmingam verslui 

Būdamas penktoje klasėje alytiškis įkūrė savo pirmąjį verslą – internetinę parduotuvę. „Paragauti verslininko duonos“ tuomet jį paskatino ekonomikos mokytoja. Laikui bėgant suprato, kad verslas yra ir pašaukimas, ir hobis, o ateityje nori dirbti sau.

„Dabar su komanda kuriame sutelktinio finansavimo platformą, orientuotą į įvairaus turinio kūrėjus visame pasaulyje, leisiančią jiems uždirbti papildomai, monetizuojant jų turinį. Kurdami savo produktą stipriai remiamės dirbtiniu intelektu, naujosiomis technologijomis bei pritaikymu kuo platesniam vartotojų segmentui. Šios platformos veikimo principas labai paprastas – mes suteikiame vietą bei visus reikalingus įrankius turinio kūrėjui, kad galėtų valdyti savo turinio kūrimo verslą, o jis platformoje kelia savo prenumeratoriams prieinamą, išskirtinį turinį“, – apie savo startuolio veiklą pasakoja Adrijus.

Ši idėja vaikinui kilo rinkoje pastebėjus problemą – didelė dalis turinio kūrėjų neuždirba pakankamai, tiek, kad galėtų išgyventi iš savo hobio. Taip jis įžvelgė potencialią nišą savo verslui.

Gavo vertingos verslo patirties 

Adrijus aktyviai lankosi įvairiuose su verslu susijusiuose mokymuose, renginiuose, sėkmingai dalyvauja hakatonuose, daug verslui reikalingų įgūdžių įgavo pasinaudojęs „Versli Lietuva“ inicijuota mentorystės programa. Jo mentoriumi tapo patyręs verslininkas Aurimas Bernatavičius, UAB „Geodėja“ vadovas.

„Mentorystės sesijos vyko Alytaus bendradarbystės centre „Spiečius“, skirtame pradedantiems ar augti norintiems verslininkams. Programoje dalyvavau 6 mėnesius ir per tą laiką stengiausi pasisemti kuo daugiau mano verslui naudingų žinių. Pagrindiniai įgūdžiai, kuriuos įgavau konsultuodamasis su mentoriumi ir perimdamas jo patirtį, tai – bendravimas su klientais, derybų menas bei naujų ryšių užmezgimas“, – sako vaikinas.

Jis priduria, kad dalyvaujant mentorystės programoje pavyko suburti stiprią, motyvuotą ir ambicingą komandą, pritraukti naujus klientus bei suprasti ir pritaikyti verslo standartizavimo procesus.

„Nauji patarimai, pasiūlymai ir kokybiški rezultatai – visą tai gali atnešti mentorystė. Reikia tik ateiti ir gerai įsisavinti suteikiamą informaciją. Man džiugu, kad ir mažesniuose Lietuvos miestuose yra puoselėjamas verslumas. Mentorystėje įžvelgiu naudą tiek pradedantiems verslininkams, tiek besivystančioms ar sėkmingai veikiančioms įmonėms“, – kalba Adrijus.

Vizija – lyderiauti pasaulyje 

Šiuo metu jo komanda baigia kurti MVP (angl. minimal viable product) ir jau turi keletą užsakymų, aktyviai kontaktuoja su potencialiais klientais. Komanda analizuoja įvairių vartotojų poreikius ir atsiliepimus, taip tobulindami savo kuriamą platformą.

„Startą planuojame 2020 m. pradžioje. Per pirmuosius metus ketiname įsitvirtinti Lietuvos ir kitų Baltijos šalių rinkose. Ateityje siekiame tapti viena iš lyderiaujančių turinio monetizavimo platformų pasaulyje, suteikiant galimybę turinio kūrėjams uždirbti pakankamai“, – savo vizija dalinasi Adrijus.

VšĮ „Versli Lietuva“ informacija

Panašūs įrašai:

3 komentarai apie “Alytiškis pirmą verslą pradėjo penktoje klasėje, dešimtoje – įkūrė startuolį

  1. Nu nežinau.. Visų pirma palaikau jaunimą, smagu girdėti tokias naujienas. Bet nereikia čia jau taip nupasakoti, jei gerai supratau tokių svetainių, banerinių, “turinio” reklamos, perdavimo ir t.t. Ne tik Pasaulyje daug, bet ir Europoje. Taip gal Lietuvoje ir sunkiai rasi, tačiau suprantama kodėl, koks tikslas tam tikrai organizacijai mokėti pinigus, kad kažkur būtų publikuojamas jo turinys, o svetainės prieinamumas bus daug mažesnis nei jų išvystytas per kelis metus? Ar plačiai naudojamai socialiniai tinkai? Tos pačios užperkamos reklamos, SEO ir t.t.?

    Įvairaus turinio kūrėjų monetized turinys ? Kas už tai mokės?

    Aš tikiuosi kad pasisieks! Bet, ne tik, kad tai senai žinoma, pasauliniu mastu, bet ir ne nauja. Arba Jums trūksta detalumo straipsnyje, kuris gali suteikti galimybes surasti suinteresuotų asmenybių, investuotojų ir pnš.

    1. Sveiki, Tomai,
      Dėkoju už Jūsų atsakymą. Mes orientuojamės į turinio kūrėjus. Mūsų atveju, turinio kūrėjai – tai vartotojai kuriantys turinį ir talpinantys jį turinio bendrinimo platformose. Siekiame pasiūlyti lengvą būdą surinkti pinigus iš savo turimos fanų auditorijos, suteikiant jiems galimybę paremti savo mėgstamą kūrėją ir pamatyti išskirtinį, tik jiems pritaikytą turinį.

      Investicijų šiuo metu neieškome. Suinteresuoti asmenys visada gali susisiekti asmenine žinute soc. tinkluose.
      Jei turite daugiau klausimų, į juos būtinai atsakysiu el. paštu – adrijus@jakucionis.lt

      Geros dienos 🙂

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *