Alytiškiai įvertino viešąjį transportą: svarbiausia – švara ir aptarnavimas

Praeitų metų pabaigoje pradėjus važiuoti naujiems autobusams, o šį pavasarį įdiegus elektroninį bilietą, Alytus tapo dar vienu Lietuvos miestu, turinčiu šiuolaikišką ir modernų viešąjį transportą. Kaip alytiškiai vertina susisiekimą mieste ir kokias naujoves pamėgo labiausiai – po atliktos keleivių apklausos pasakoja vežėjai.

Švara ir aptarnavimas – svarbiausi prioritetai

Apklausus alytiškius, kam jie kelionės metu skiria didžiausią prioritetą, didžioji dalis rinkosi švarą autobuse (23,6% apklaustųjų). Nedaug atsiliko kitas keleiviams svarbus aspektas – mandagus aptarnavimas, sulaukęs 22,3% apklaustųjų pasirinkimo.

Paklausus, kokie papildomi privalumai autobusuose jiems svarbiausi, keleiviai atsakė, jog garsiniai signalai, informuojantys apie stoteles (35%) bei elektroninės švieslentės (28,6%).

Taip pat alytiškiai buvo paprašyti įvertinti autobusų grafikų laikymąsi. Dažniausias pasirinkimas buvo 8 balai.

„Be abejo visko būna – ir pavėluoja autobusai, gal kuris ir anksčiau atvyksta, bet turime tikslą važiuoti maksimaliai tiksliai. Turime tam visus įrankius, kad galėtume kuo tiksliau išpildyti grafiką ir to siekiame. Nuolat dirbame šiuo klausimu su vairuotojais. Manau aštuonetas yra geras pažymys, bet taip pat parodo, kad dar turime kur tobulėti“, – pasakojo UAB „Kautra“ marketingo vadovas Mindaugas Sakalauskas.

 

Noriai naudojasi e.bilietu

Paklausus miestiečių, kodėl jie renkasi už keliones mokėti elektroniniu bilietu, didžioji dalis (38,9 %) minėjo, jog dėl greitesnio atsiskaitymo. Antras populiariausias miestiečių pasirinkimas buvo – dėl pigesnių bilietų (26,4 %).

„Didžiųjų miestų patirtis parodė, kad e.bilietas suteikia bene svarbiausią privalumą – greitį. Nereikia laukti eilėje prie autobuso, ieškoti piniginės, skaičiuoti grąžos. Atrodo privalumas paprastas, bet šiais laikais visi nori taupyti laiką ir keliauti paprasčiau“, – kalbėjo M. Sakalauskas, pridurdamas, kad vis daugiau e.bilietų papildoma internetu www.autobusubilietai.lt.

Alytaus miesto keleivių apklausa buvo vykdoma internetu, joje dalyvavo virš 500 respondentų. Apklausa atlikta vežėjo iniciatyva, siekiant gerinti teikiamas paslaugas.

E.biliete – kelionės kreditavimas

Vežėjai taip pat pamini dar ne visiems keleiviams žinomą e.bilieto privalumą – kelionės kreditavimą jei e.biliete yra nepakankamas lėšų likutis. Atsiskaitant vienkartiniu e.bilietu, bet neturint pakankamai lėšų padengti viso bilieto sumos, kelionė yra kredituojama ir trūkstama suma yra nuskaitoma iš vėliau atlikto elektroninė piniginės papildymo.

„Tarkime paprastas pavyzdys – elektroninėje piniginėje turite 0,40 ct, o bilietas kainuoja 0,60 ct. Jums nuskaitomi iš kortelės esami 0,40 ct ir piniginėje lieka – 0,20 ct. Atlikus piniginės papildymą skirtumas nuskaitomas automatiškai. Keleiviui tai patogu ir palanku“, – pasakojo „Kautros“ atstovas.

„Kautra“ informacija

Panašūs įrašai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *