Druskininkų savivaldybėje – greitesnis ir patogesnis gyventojų aptarnavimas

Druskininkų savivaldybė stengiasi pateisinti bendruomenės poreikius – tuo tikslu savivaldybėje įrengta patogesnė ir greitesnė gyventojų aptarnavimo sistema, leisianti sutaupyti laiko ir „vieno langelio“ principu aptarnauti daugiau gyventojų vienu metu.  Pertvarkius Druskininkų savivaldybės pastato, esančio Vasario 16-osios g. 7, pirmąjį aukštą, jame įrengtos specialiai gyventojų aptarnavimui skirtos vietos. Šiuo metu darbas jau vyksta, yra derinamas specialistų darbo laikas pagal atliekamas funkcijas, lankytojų srautus, o pilnai sistema pradės veikti nuo sausio 2 dienos. Atėjus gyventojams specialistai, atsakingi pagal kuruojamas sritis, nusileis iš savo kabinetų ir konsultuos pagal poreikį.

Druskininkų savivaldybės administracijos direktorė Vilma Jurgelevičienė džiaugėsi, kad nuo šiol gyventojams visa reikalinga informacija ir pagalba bus suteikiama operatyviau ir greičiau, žmonėms nereikės stovėti eilėse ar klaidžioti tarp kabinetų . „Kasmet analizuojame gyventojų pasitenkinimą teikiamomis paslaugomis ir siekiame aptarnavimo kokybės, todėl džiaugiuosi, kad ateinančius metus pasitinkame atsinaujinę, galintys dar  labiau padėti  gyventojams. Minėtomis paslaugomis galės pasinaudoti ir judėjimo negalią turintys žmonės, į gyventojų aptarnavimo holą pateksiantys per pandusą, įrengtą į Socialinės paramos skyrių“,  – sakė V. Jurgelevičienė.

Gyventojų aptarnavimas „vieno langelio“ principu Druskininkų savivaldybėje Vilniaus al. 18 esančiame pastate sėkmingai vykdomas jau ne vienerius metus, o įdiegta nauja moderni gyventojų aptarnavimo sistema pastate, esančiame Vasario 16-osios g. 7 bendruomenei leis sutaupyti dar daugiau laiko ir supaprastins dokumentų tvarkymą.

Druskininkų m. sav. inf.

Panašūs įrašai:
  Prenumeruoti  
Pranešimus apie